Postanowienia ogólne .
- Dostęp do Forum mają wszyscy zarejestrowani Użytkownicy.
- Przeglądanie i używanie Forum jest bezpłatne.
- Korzystanie z Forum oznacza akceptację regulaminu.
- Aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji Forum należy się zarejestrować.
- Do rejestracji na Forum należy użyć formularza rejestracyjnego.
- Tylko Zarejestrowani Użytkownicy mają możliwość pisania postów, komentarzy na forum, zakładania nowych tematów i używania dodatkowych funkcji Forum.
- Treść tematów i postów na Forum musi być zgodna z regulaminem i prawem.
- Przed założeniem nowego tematu należy najpierw użyć opcji ''szukaj'' i upewnić się czy taki sam lub bardzo podobny temat nie istnieje na Forum.
- Przed zadaniem pytania należy najpierw użyć opcji "szukaj" i upewnić się , czy nie ma już na to pytanie odpowiedzi na Forum.
- Użytkownik Forum może posiadać tylko jedno konto do użytku na Forum. Wyjątek stanowią Użytkownicy mianowani na Moderatorów Forum i Administratorzy.
- Każdy Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z zasadami korzystania z Forum, zasadami obowiązującymi w działach Forum i ich przestrzegać.
- Każde pytania, wątki itp. należy publikować w odpowiednich działach i kategoriach Forum.
- Używając Forum zgadza się Pan/Pani na to, że Moderator lub Administrator Forum każdą treść znajdującą się w złym miejscu może przenieść, edytować lub usunąć.
- Kolor tekstu zielony może być używany tylko przez Moderator Forum.
- Kolor tekstu czerwony może być używany tylko przez Administrator Forum.
- Zabrania się używania wszelkiego rodzaju znaków zdobiących w tytułach. Utrudni to w znacznym stopniu innym Użytkownikom odnalezienie właściwego tytułu.
- Unikać należy zakładania tematów w tematach. Jeżeli nie wiemy jak założyć temat należy skontaktować się z Moderatorem Forum.
- Każdy Zarejestrowany Użytkownik Forum ma prawo edycji swoich postów.
- W sprawach prywatnych i w celu rozmowy z innymi Użytkownikami Forum prosimy używać opcji "Prywatna Wiadomość" (P.W.) . Zostanie wtedy wysłana prywatna wiadomość do wybranego Zarejestrowanego Użytkownika.
- Nie należy krytykować, wyśmiewać się itd. z innych Użytkowników Forum z powodu bardzo łatwego pytania i powszechnie znanej/prostej odpowiedzi na ich pytanie. Nie każdy jest przecież geniuszem w każdej dziedzinie, wszystko o wszystkim wie i wszystko potrafi.
- Zawsze należy kierować się zasadą zachowania uprzejmości i szacunku dla innych. Nie krytykujemy i nie wyśmiewamy się. Nie odpowiadamy na pytanie innego Użytkownika Forum w stylu "To już było ... szukaj sobie" itp . Forum jest darmowe, przyjazne użytkownikowi, dla wszystkich i jest po to żeby pomagać.
- Na Forum dozwolone jest dodawanie do treści zdjęć. Nasze forum akceptuje grafiki o ograniczonej wielkości. W przypadku zbyt dużej zostanie wyświetlony błąd, który dotyczy rozmiaru.
- Zabronione jest promowanie i reklamowanie klubów sportowych. Dotyczy to zwłaszcza grafik ustawionych jako avatar Użytkownika Forum i nazw Użytkowników. Każde tego typu wykryte sytuacje będą kończyć się edycją konta Użytkownika przez Administratora lub Moderatora.
- Na Forum piszemy w języku polskim . Użytkownicy mają obowiązek zadbania o poprawność gramatyczną i ortograficzną swoich wypowiedzi .
- Unikać należy krytykowania Administratora i Moderatora Forum. Dzięki nim to Forum istnieje. W uciążliwych przypadkach może to skutkować wydaniem publicznego ostrzeżenia lub ograniczenia możliwości Użytkownika, a nawet usunięcie jego konta.
- Unikać należy łamania zasad i postanowień regulaminu i Forum. Regulamin jest tu dla utrzymania porządku.
Ograniczenia Użytkowników , ostrzeżenia , kary , edycja , blokowanie i usuwanie kont .
- Wszystkie posty , tematy i jakiekolwiek wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane lub edytowane .
- Administrator ma wszystkie prawa dotyczące edycji, usuwania i publikacji treści Użytkowników.
- Administrator Forum na wniosek Zarejestrowanego Użytkownika, Administratora Bazy Danych Osobowych lub Moderatora ma prawo: zablokować konto Użytkownika, usunąć konto Użytkownika, usunąć wszystkie informacje związane z usuniętym kontem Użytkownika, usuwać i przenosić tematy i wszystkie wypowiedzi na wniosek Moderatora.
- Moderator i Administrator mają prawo stosować publiczne ostrzeżenia.
- Moderator lub Administrator mogą wymagać od Użytkownika zmiany tytułu topika i/lub zmiany treści postów i innych jego wypowiedzi.
- Moderator ma prawo blokować czasowo wątki.
- Moderator ma prawo pisać kolorem zielonym "green". Jest to zastrzeżony kolor tylko dla użytku Moderatora.
- Administrator ma prawo pisać kolorem czerwonym "red". Jest to kolor zastrzeżony tylko dla Administratora.
- Moderator, Administrator i wszyscy Zarejestrowani Użytkownicy mają prawo wysyłać prywatne wiadomości "P.W.".
- Moderator i Administrator mają prawo wydawać publiczne i prywatne ostrzeżenia za łamanie regulaminu.
- Każdy Zarejestrowany Użytkownik ma prawo otrzymać tylko 2 ostrzeżenia.
- Ostrzeżenia wydawane są w przypadku naruszeń regulaminu i/lub za brak reakcji na wiadomości i polecenia od Administratora i Moderatora.
- Decyzje o ukaraniu Użytkownika podejmuje Administrator Forum na wniosek Moderatora.
- Ostrzeżenia mogą być sumowane i wydawane za łączną ilość przewinień w treściach postów i innych wypowiedzi, których autorem jest karany Użytkownik. Oznacza to, że za jedną wypowiedź rażąco łamiącą postanowienia regulaminu można otrzymać więcej niż 2 ostrzeżenia.
- Każde ostrzeżenie anulowane jest po upływie czternastu dni. Jeżeli Użytkownik posiada 3 ostrzeżenia, to każde z nich usuwane jest z jego konta 14 dni po usunięciu poprzedniego - kolejno pierwsze po czternastu dniach, drugie po czterech tygodniach, a trzecie po tygodniach sześciu.
- Po otrzymaniu trzech ostrzeżeń Użytkownik otrzymuje bana. Ban jest to czasowe ograniczenie możliwości użytkownika, polegające np. na zablokowaniu dostępu do zakładania tematów na Forum, pisania postów i dodawania komentarzy.
- Ostrzeżenia i kary stosowane są dla wszystkich serwisów.
- Ban ograniczający możliwości Zarejestrowanego Użytkownika nie może być zdjęty wcześniej niż przed upływem sześciu tygodni i/lub po wygaśnięciu wszystkich ostrzeżeń od trzech w górę .
- Dopuszczalna jest w wyjątkowych przypadkach zmiana długości czasu trwania bana.
- Decyzja Moderatora nie jest zawsze decyzją ostateczną. Jeżeli Użytkownik uważa, że podjęta przez Moderatora w stosunku do jego wypowiedzi lub konta decyzja nie jest właściwa, przysługuje mu prawo w ciągu 7 dni odwołania się do Administratora.
- Administrator w najbliższym możliwym czasie rozpatrzy w takim przypadku właściwość podjętej przez Moderatora decyzji.
- Każda z decyzji Administratora jest decyzją ostateczną i nie podlega żadnym zmianom.
Postanowienia końcowe.
- Za łamanie regulaminu i zasad witryn przewidziane są kary wymienione w regulaminie.
- Ostrzeżenia, kary i ograniczenia dla Użytkowników łamiących postanowienia regulaminu i zasad Forum będą bezwzględnie stosowane.
- Wydawca strony internetowej zawsze sprawdza, ale nie ponosi pełnej odpowiedzialności za treści i formę postów, komentarzy i jakichkolwiek wypowiedzi , których autorami są Zarejestrowani Użytkownicy.
- W przypadku zauważenia lub otrzymania informacji na temat wypowiedzi sprzecznych z postanowieniami regulaminu Administrator podejmie wszelkie niezbędne działania w celu edycji lub usunięcia tego typu wypowiedzi i ewentualnego ukarania Użytkownika, który jest jej autorem.
- W przypadku zauważenia jakichkolwiek naruszeń regulaminu witryny uprzejmie prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas o tym za pomocą formularza kontaktowego.
- W przypadku wykrytego działania Użytkowników na szkodę jednej ze stron internetowych podjęte zostaną natychmiastowe niezbędne kroki mające na celu temu przeciwdziałać.
- Adresy IP, domeny internetowe, adresy e-mail itp. Użytkowników nagminnie zakładających nowe konta po banowaniu poprzednich mogą być blokowane przez Administratora.
- W przypadku Użytkowników znacznie utrudniających pracę Administratora podejmie on każde konieczne działanie do zablokowania im całkowitego dostępu do naszych stron internetowych.
- Wydawca strony internetowej zastrzega sobie prawo do edycji i całkowitej zmiany tego regulaminu. O zmianach powiadomi wyświetlając aktualny regulamin tutaj.
Ostatnia edycja: 29.01.2024r.
Copyright © 2013-2024 Piotr Pawłowski / EPA Auto Piotr Pawłowski / Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski