Koszyk 0
0,00 zł
koszyk jest pusty
Product aktualizuj
Jesteś tutaj:Start/Usługi/Administrator - Profi WWW
Administrator

Administrator

 

 

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

przez firmę EPA Auto Piotr Pawłowski

 

 

 

Rozdział I. Postanowienia ogólne.

 

1.       Niniejszy dokument stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.; dalej w skrócie: „u.ś.u.d.e.”), stosowany przez firmę EPA Auto Piotr Pawłowski z siedzibą w Kazimierzu przy ul. Kilińskiego 71, 95-083 Lutomiersk, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców CEIDG pod numerem NIP: 7311872912 (zwaną dalej: „Usługodawcą”).

 

2.       Usługodawca świadczy na rzecz Usługobiorcy, na zasadach określonych w Umowie oraz innych dokumentach wymienionych w ust. 3 niniejszego rozdziału, usługi drogą elektroniczną (za pośrednictwem sieci Internet) oraz pod adresem przedsiębiorstwa.

 

3.       Niniejszy Regulamin, wraz ze Specyfikacją usługi, Dokumentem SLA (Service Level Agreement) oraz Polityką prywatności i Ogólnymi warunkami handlowymi, stanowią integralną część każdej Umowy zawieranej przez Usługodawcę z Usługobiorcą. W przypadku Umowy zawieranej przez Usługodawcę z Konsumentem zawsze integralną część Umowy stanowią również wzór formularza odstąpienia od Umowy przez Konsumenta oraz Informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od Umowy przez Konsumenta. Kopia wzoru dokumentu odstąpienia od umowy przesyłana jest na adres e-mail podany przez Konsumenta w wiadomości z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

 

4.       Objaśnienie definicji użytych w treści tego Regulaminu:

 

·         Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług przez Usługodawcę usług.

 

·         Dokument SLA – dokument „Standardów i gwarancji jakości usług” (ang. SLA- Service Level Agreement), który opisuje poziom jakości i czasu dostępności świadczonych usług i został zamieszczony na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem www.profiwww.pl.

 

·         Polityka prywatności – dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy, zamieszczony na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem https://www.profiwww.pl.

 

·         Specyfikacja usługi – precyzyjny opis usług świadczonych na rzecz Usługobiorcy przez Usługodawcę, z wyszczególnieniem jej parametrów, czasu, na który zawierana jest Umowa, wysokości opłaty abonamentowej oraz długości okresów abonamentowych, zamieszczony na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem: https://www.profiwww.pl/Specyfikacja-uslug,Firma,100.html.

 

·         Usługi – usługi świadczenia hostingu współdzielonego lub poczty elektronicznej polegające na udostępnieniu Usługobiorcy przez Usługodawcę, zgodnie ze specyfikacją usług i cennikiem, miejsca na serwerze Usługodawcy, a także przyznanie Usługobiorcy dostępu do łącza internetowego wraz z limitem transferu.

 

·         Oferta – zamieszczone na stronie internetowej Usługodawcy informacje dotyczące usług świadczonych przez Usługodawcę pod adresem www.profiwww.pl.

 

·         Zarządzanie usługą - instalacja środowiska i aplikacji, ich konfiguracja, konserwacja oraz aktualizacja.

 

·         Umowa – umowa o świadczenie usług przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy.

 

·         Usługodawca – bezpośredni dostawca usług świadczonych Usługobiorcy w oparciu o niniejszy Regulamin, którego dane zostały określone w ustępie 1 niniejszego rozdziału Regulaminu.

 

·         Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła Umowę z Usługodawcą.

 

·         Konsument – osoba fizyczna, która zawarła lub na rzecz której została zawarta Umowa z Usługodawcą w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez tę osobę działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

·         Strony – wspólne określenie dla Usługodawcy i Usługobiorcy, którzy zawierają między sobą umowę.

 

·         Panel klienta – aplikacja Usługodawcy prowadzona przez niego na rzecz Usługobiorcy pod adresem www.profiwww.pl pozwalająca na dokonywanie operacji w zakresie usług świadczonych przez Usługodawcę.

 

·         Formularz zamówienia – witryna internetowa prowadzona przez Usługodawcę pod adresem internetowym www.profiwww.pl , pozwalająca na złożenie i opłacenie zamówienia na usługi świadczone przez Usługodawcę oraz przekazanie mu niezbędnych dla zawarcia i realizacji Umowy danych osobowych.

 

·         Aktywacja usługi - udostępnienie Usługobiorcy przez Usługodawcę usług, które są przedmiotem Umowy, rozpoczęcie świadczenia przez Usługodawcę usługi na rzecz Usługobiorcy.

 

·         Okres abonamentowy – okres czasu nie krótszy niż 3 miesiące, wskazany w Specyfikacji usługi, w którym Usługodawca dokonuje rozliczeń wynagrodzenia należnego mu od Usługobiorcy tytułem usług, które Usługodawca świadczy na rzecz Usługobiorcy na podstawie Umowy.

 

·         Opłata abonamentowa – opłata uiszczana na rzecz Usługodawcy przez Usługobiorcę tytułem świadczonych na rzecz Usługobiorcy usług, płatna w okresach abonamentowych przez cały okres trwania Umowy, w wysokości określonej w Specyfikacji Usługi.

 

·         Treści warezowe (warez) - (z ang. "wares" – towary) jest to zbiorcze określenie dla różnego rodzaju produktów komputerowych oraz licencji - głównie płatnego zamkniętego oprogramowania i zmodyfikowanych wersji oprogramowania rozpowszechnianych nielegalnie, np. po usunięciu zabezpieczeń przed kopiowaniem i innym użyciem niezgodnym z licencją wybranego oprogramowania. Określenie stosuje się także do innych materiałów dystrybuowanych z naruszeniem praw autorskich – takich jak gry komputerowe, systemy operacyjne, muzyka, filmy czy e-booki oraz do sposobu udostępniania plików innym użytkownikom poprzez dzielenie ich na małe części i umieszczanie na różnego rodzaju darmowych serwerach i serwisach internetowych, które to umożliwiają.

 

·         System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający pobieranie, wysyłanie, przetwarzanie i przechowywanie, za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz.1800, z późn. zm.3), przeznaczonego do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do zakończeń sieci.

 

·         Sieć – infrastruktura sieciowa oraz urządzenia, które są udostępniane Usługobiorcy przez Usługodawcę w ramach zawartej pomiędzy nimi Umowy.

 

·         Awaria – nieplanowana przez nikogo przerwa w dostępności do usług świadczonych przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy na podstawie zawartej Umowy, której przyczyną są nieprawidłowości występujące w działaniu infrastruktury sieciowej i sprzętowej należącej do Usługodawcy.

 

·         Usterka – częściowy brak dostępu do niektórych usług lub ograniczona funkcjonalności usług świadczonych przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy na podstawie zawartej pomiędzy nimi Umowy, której przyczyną są niewłaściwe działania infrastruktury sieciowej lub sprzętowej należącej do Usługodawcy.

 

·         Zapytanie – zgłoszone Usługodawcy telefonicznie na następujący numer: 728602330 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., zapytanie Usługobiorcy, które dotyczy funkcjonowania Sieci lub dostępnych usług, które są świadczone przez Usługodawcę.

 

·         Dostępność usług – czas, w którym na podstawie zawartej Umowy pomiędzy Usługodawcą i Usługobiorcą Usługobiorca posiada możliwość korzystania z usług świadczonych na jego rzecz.

 

·         Przerwa techniczna – brak dostępności usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie zawartej Umowy na rzecz Usługobiorcy, związany z koniecznością przeprowadzenia prac konserwacyjnych, zaplanowany i zapowiedziany Usługobiorcy przez Usługodawcę z odpowiednim co najmniej dwunastogodzinnym wyprzedzeniem.

 

·         Problem – problem z prawidłowym funkcjonowaniem usług świadczonych przez Usługodawcę na podstawie zawartej Umowy na rzecz Usługobiorcy, zgłoszony Usługodawcy przez Usługobiorcę telefonicznie na następujący numer: 728602330 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

·         Transfer – maksymalna ustalona wielkość danych (mierzona w bitach), jaka może być przesyłana przez dany kanał telekomunikacyjny lub łącze w jednostce czasu (mierzonej w sekundach).

 

·         SPAM – niechciane, niezamówione wiadomości elektroniczne, rozsyłane bez uzyskania uprzedniej wyraźnej zgody odbiorcy wiadomości na ich otrzymanie.

 

·         Bramki proxy – pośredniki aplikacyjne, transferujące zapytania aplikacji; stanowią one bufor pomiędzy ich użytkownikiem a zasobami Internetu.

 

·         Siła wyższa – zdarzenie zewnętrzne, które nie jest możliwe do przewidzenia ani zapobieżenia przez Strony umowy.

 

·         Dane dostępowe – nazwa użytkownika i hasło dostępu do kont Usługobiorcy znajdujących się na serwerach Usługodawcy. W przypadku stosowania weryfikacji dwuetapowej także dodatkowe hasło jednorazowe lub numer.

 

·         RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. Urz. UE z 04.05.2016 r., L. 119/1).

 

·         Dane osobowe – zgodnie z art. 4 pkt 1) RODO są to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej ("osobie, której dane dotyczą"); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.

 

·         Administrator danych osobowych – Usługodawca, w zakresie w jakim przetwarza on dane osobowe Usługobiorcy na warunkach określonych w Regulaminie, decydując o celach i środkach przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy.

 

·         Trwały nośnik - materiał lub narzędzie umożliwiające Usługobiorcy będącemu Konsumentem lub Usługodawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci; w rozumieniu Regulaminu trwałym nośnikiem jest wiadomość elektroniczna w postaci wiadomości e-mail.

 

5.       Do prawidłowej współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca, wymagane jest używanie przez Usługobiorcę komputera połączonego z siecią Internet oraz wyposażonego w przeglądarkę internetową Microsoft Edge w wersji 120 lub wyższej, Mozilla w wersji 121 lub wyższej, Opera w wersji 106 lub wyższej, Chrome w wersji 120 lub wyższej.  Niespełnianie przez sprzęt komputerowy, z którego korzysta Usługobiorca, cech, o których mowa w zdaniu poprzednim, może uniemożliwiać poprawne korzystanie przez Usługobiorcę z usług świadczonych przez Usługodawcę.

 

6.       Korzystanie z niektórych narzędzi może być utrudnione w przypadku stosowania oprogramowania, które blokuje działanie skryptów. Mowa tutaj przykładowo o wtyczkach do przeglądarek internetowych typu AdBlock i innych podobnych, które w teorii mają za zadanie blokować wyświetlanie się reklam, ale w praktyce mogą także blokować działanie niektórych skryptów w naszych serwisach i tym samym wpływać negatywnie na ich działanie. Zaleca się więc ich wyłączenie.

 

7.       Korzystanie z niektórych narzędzi administracyjnych może wymagać także innego oprogramowania poza wskazanym w poprzednich ustępach niniejszego Rozdziału. Informacje na temat wymaganego dodatkowego oprogramowania, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zawarte są w Specyfikacji usługi stanowiącej integralną część Umowy, która jest zawierana między Stronami.

 

§ 1. Sposób zawarcia Umowy

 

1.       Zamówienie oferowanej przez Usługodawcę usługi odbywa się drogą elektroniczną, poprzez wykupienie jej w sklepie internetowym Usługodawcy i wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem www.profiwww.pl, po założeniu przez Usługobiorcę profilu Usługobiorcy w panelu klienta pod adresem https://www.profiwww.pl/Rejestracja.html. Podczas rejestracji profilu w panelu klienta oraz wypełniania formularza zamówienia Usługobiorca zobowiązany jest podać dane osobowe wskazane w dokumencie Polityki prywatności stanowiącej załącznik do Umowy. Ponadto w formularzu zamówienia Usługobiorca zobowiązany jest wskazać informację na temat tego, czy będzie korzystał z wybranej przez niego usługi jako Przedsiębiorca czy też jako Konsument. Dane osobowe można podać także w koszyku w trakcie składania zamówienia. Nie ma wtedy konieczności wcześniejszego rejestrowania konta klienta na stronie https://www.profiwww.pl/Rejestracja.html.

 

2.       W trakcie składania przez Usługobiorcę zamówienia, o którym mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu, Usługodawca udostępnia Usługobiorcy w koszyku link do Regulaminu, Dokumentu SLA, Polityki prywatności, Specyfikacji usługi, wzoru formularza odstąpienia od Umowy przez Konsumenta oraz Informacji dotyczącej korzystania z prawa odstąpienia od Umowy przez Konsumenta. Składając zamówienie określone w ustępie 1 niniejszego paragrafu, Usługobiorca potwierdza, iż przed złożeniem zamówienia zapoznał się on z dokumentami wymienionymi w zdaniu poprzednim, jak również zgadza się na świadczenie przez Usługodawcę usług na zasadach, które zostały dokładnie określone w tych dokumentach. Kopie tych samych dokumentów przesyłane są jako załączniki w wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, które Usługodawca przesyła Usługobiorcy po opłaceniu zamówienia.

 

3.       Od momentu złożenia zamówienia przez Usługobiorcę do czasu jego potwierdzenia otrzymania wpłaty przez Usługodawcę zamówienie otrzymuje status „Oczekuje”. Po odczytaniu złożenia zamówienie Usługodawca zmienia w systemie status na odpowie.

 

4.       Statusami zamówień są:

 

·         „Oczekuje” – zostało złożone ale nie jest opłacone;

 

·         „Odczytane – oczekujemy 7 dni na wpłatę” – zostało złożone ale nie jest opłacone;

 

·         „W trakcie realizacji” – zostało złożone, opłacone i jest właśnie w trakcie realizacji;

 

·         „Zrealizowane” – zostało złożone, opłacone i wykonano postanowienia umowy;

 

·         „Anulowane” – zostało anulowane z dowolnego powodu.

 

5.       Umowa o świadczenie przez Usługodawcę usługi zostaje zawarta poprzez złożenie przez Usługobiorcę zamówienia w trybie wskazanym w ustępie 1 niniejszego paragrafu. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia dokonywane jest przez Usługodawcę w formie elektronicznej, na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę w formularzu zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia, o którym mowa w dwóch zdaniach poprzednich, stanowi potwierdzenie zawarcia Umowy przez Strony. Wraz z wiadomością elektroniczną stanowiącą potwierdzenie zawarcia Umowy Usługodawca przesyła Usługobiorcy będącemu wszystkie dokumenty wymienione w ustępie 2 niniejszego paragrafu w formacie *pdf lub *doc.

 

6.       A usługi następuje w ciągu 15 dni od dnia zawarcia Umowy. Usługa aktywowana jest najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu upływu 15 dni od dnia zawarcia Umowy.

 

7.       Usługodawca zastrzega sobie prawo do nieaktywowania usług, zawartych w umowie w wyznaczonym terminie ze względu na brak możliwości wykonania takiej czynności z przyczyn niezależnych bezpośrednio od niego. W takim przypadku rozwiązywana jest umowa za porozumieniem Stron lub umawiany jest dogodny dla obu Stron inny termin aktywacji usług, których dotyczyła Umowa. W przypadku rozwiązania Umowy Usługodawca zwraca Usługobiorcy całą wpłaconą wartość zawartej Umowy.

 

8.       Na wyraźne żądanie Usługobiorcy będącego Konsumentem skierowane do Usługodawcy w postaci wiadomości elektronicznej na następujący adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub zaznaczając taką wolę w trakcie składania zamówienia aktywacja usługi może nastąpić przed upływem 14 dni od dnia zawarcia Umowy. W takim wypadku (jeśli jest to możliwe) usługa aktywowana jest w ciągu 72 godzin od otrzymania przez Usługodawcę żądania Usługobiorcy, o którym mowa w zdaniu poprzednim.

 

9.       Z chwilą aktywacji usługi na rzecz Usługobiorcy będącego Konsumentem rozpoczyna się 14-dniowy okres próbny usługi. Okres próbny służy umożliwieniu Usługobiorcy zapoznanie się z pełną funkcjonalnością zamówionej usługi. Ten okres zezwala na użycie prawa 14-tu dni do odstąpienia umowy zawartej na odległość. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Usługodawca będący Konsumentem, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.

 

10.   Jeżeli w czasie trwania okresu próbnego lub Umowy Usługodawca uzyska potwierdzenie dokonania wpłaty pełnej kwoty wartości zamówienia,  określonej w trakcie składania zamówienia świadczenie Usług przez Usługodawcę przedłużone zostaje na opłacony okres abonamentowy, liczony od dnia zapłaty, za który uważa się dzień uznania rachunku bankowego Usługodawcy. W związku z dokonaną przez Usługobiorcę wpłatą okres próbny ulega zakończeniu z dniem dokonania tej wpłaty.

 

11.   Umowa zawierana jest z Usługobiorcą na czas trwania opłaconego okresu abonamentowego wskazanego w Specyfikacji usługi począwszy od dnia otrzymania wpłaty przez Usługodawcę.

 

12.   Usługodawca świadczy Usługi Usługobiorcy na podstawie Umowy zawartej ze Stronami oraz dokumentów wymienionych w ustępie 2 niniejszego paragrafu.

 

§ 2. Płatności i przedłużanie usług

 

1.       Rozliczenia obu Stron Umowy odbywają się w okresie abonamentowym, który wskazano w Specyfikacji usługi.

 

2.       Opłata abonamentowa pobierana jest przez Usługodawcę za cały okres abonamentowy z góry, w wysokości, która została podana w Specyfikacji usługi.

 

3.       Usługodawca zobowiązuje się do wystawienia na rzecz Usługobiorcy po otrzymaniu wpłaty paragonu fiskalnego. Na wyraźne dodatkowe życzenie Usługobiorcy wystawiana jest faktura.

 

4.       Usługodawca nie jest płatnikiem podatku VAT i ze względu na to wystawia faktury bez VAT.

 

5.       Zapłata opłaty za umowę możliwa jest:

 

·         Przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy, który wskazano w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia i jest podany na stronie www.profiwww.pl;

 

·         Za pośrednictwem płatności elektronicznych i pośrednika płatności PayU.

 

6.       Dokonując zapłaty opłaty abonamentowej, Usługobiorca zobowiązany jest podać w tytule przelewu numer zamówienia, które zostało złożone w sklepie internetowym Usługodawcy i  dotyczy opłata abonamentowa. Usługobiorca ponosi wszystkie koszty uiszczenia opłaty abonamentowej na rzecz Usługodawcy (cała wartość zamówienia, prowizje pośrednika płatności i  przelewu bankowego).

 

7.       Usługobiorca w trakcie trwania Umowy może przedłużyć czas jej trwania. W tym celu należy zalogować się na swoje konto Klienta i złożyć kolejne zamówienie. W trakcie składania zamówienia należy w komentarzu do zamówienia dopisać informację o tym, że jest to przedłużenie obecnie posiadanej już Umowy o kolejny okres i wskazać, której umowy to dokładnie dotyczy. Usługodawca zmieni wtedy czas końca umowy o dodatkowy wykupiony czas, który jest zgodny z zamówieniem.

 

8.       Jeżeli opłacono przedłużenie Umowy ze zmianą Specyfikacji usług, zmiana specyfikacji usług zostanie wprowadzona z dniem rozpoczęcia nowej Umowy.

 

9.       Usługodawca może w trakcie trwania Umowy przypomnieć o zbliżającej się dacie jej końca. Nie będzie bez zgody Usługobiorcy proponować jednak swoich usług i może zapytać o taką zgodę Usługobiorcę. Po uzyskaniu wyraźnej zgody może zaproponować możliwość przedłużenia obecnej lub wybranie innej usługi.

 

10.   W przypadku, gdy Usługobiorca w czasie trwania umowy nie wykazał chęci przedłużenia Umowy o kolejny okres abonamentowy i nie dokona zapłaty za kolejny okres abonamentowy, Umowa wygasa z końcem określonego w umowie okresu.

 

11.   Usługodawca zobowiązuje się do przypomnienia Usługobiorcy w terminie 14-tu dni przed końcem okresu abonamentowego o zbliżającym się wygaśnięciu umowy.

 

12.   Usługobiorca w celu przedłużenia Umowy powinien złożyć nowe zamówienie i opłacić je zgodnie z obowiązującym w danym dniu cennikiem dla wybranej Usługi. Zamówienie powinno zostać opłacone w terminie przed zakończeniem obecnego okresu abonamentowego. Zamówienie zostanie uznane przez Usługodawcę za opłacone po otrzymaniu przez niego wpłaty.

 

13.   Opłacenie zamówienia na przedłużenie Umowy jest równoznaczne z wyrażeniem przez Usługobiorcę woli przedłużenia Umowy na kolejny okres abonamentowy.

 

14.   Faktury i paragony fiskalne za pierwszy oraz kolejne okresy abonamentowe wystawiane będą przez Usługodawcę w formie elektronicznej, na co Usługobiorca, poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, wyraża zgodę. Tak wystawione dokumenty doręczane są Usługobiorcy za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail Usługobiorcy wskazany w formularzu zamówienia. Na wyraźne polecenie Usługobiorcy dokumenty te mogą zostać wysłane pocztą tradycyjną.

 

15.   Niedokonanie przez Usługobiorcę opłaty abonamentowej za kolejny okres abonamentowy w terminie 7 dni od upływu terminu płatności lub z powodu braku zawarcia przed końcem obecnej Umowy kolejnej, która przedłuży obecną (najpóźniej w dniu końca obecnego okresu abonamentowego), jest równoznaczne z rezygnacją przez Usługobiorcę z usług świadczonych na jego rzecz przez Usługodawcę i skutkuje z upływem opłaconego okresu abonamentowego wygaśnięciem Umowy i dokonaniem przez Usługodawcę w najbliższym możliwym terminie blokady usług świadczonych na rzecz Usługobiorcy.

 

16.   Usługodawca w przypadku zakończenia trwania umowy zobowiązuje się w terminie 30 dni od dnia jej wygaśnięcia dokonać usunięcia danych osobowych Usługobiorcy udostępnionych przez niego w celu realizacji Umowy, z baz danych Usługodawcy, jak również usunięcia wszelkich treści zamieszczonych przez Usługobiorcę na serwerach Usługodawcy.

 

§ 3. Zmiany umowy

 

1.       Usługodawca zastrzega sobie prawo do  dokonywania wszelkich zmian w treści Regulaminu, Specyfikacji Usług, Dokumentu SLA oraz Polityki prywatności, które ogłasza poprzez publikację treści nowych dokumentów na swej stronie internetowej pod adresem https://www.profiwww.pl. W razie dokonania zmiany dokumentów wymienionych w zdaniu poprzednim, Usługodawca zobowiązuje się poinformować Usługobiorcę o dokonanych zmianach. W tym celu Usługodawca prześle w terminie nie krótszym niż 30 dni przed datą wejścia w życie zmian w dokumencie, na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę w formularzu zamówienia, wiadomość elektroniczną zawierającą link odsyłający do treści zmienionego dokumentu. Usługobiorcę będącego Przedsiębiorcą postanowienia zmienionych dokumentów obowiązują od dnia wejścia w życie dokumentu o zmienionej treści.

 

2.       Usługobiorca będący Konsumentem w terminie 14 dni od dnia otrzymania linku odsyłającego do treści zmienionego w trybie ustępu 1 niniejszego paragrafu dokumentu, uprawniony jest odmówić jego akceptacji, co skutkuje obowiązkiem świadczenia przez Usługodawcę usług na rzecz Usługobiorcy na dotychczasowych warunkach, do końca okresu abonamentowego na jaki została zawarta Umowa. W przypadku przedłużenia przez Usługobiorcę Umowy na dalszy okres abonamentowy w trybie wskazanym w § 2 ustęp 6 niniejszego rozdziału Regulaminu, od nowego okresu abonamentowego Usługobiorcę obowiązują postanowienia zmienionych dokumentów wskazanych w ustępie 1 niniejszego paragrafu.

 

§ 4. Rozwiązanie umowy

 

1.       Umowa wygasa w trybie przewidzianym w § 2 ustęp 10 niniejszego rozdziału Regulaminu.

 

2.       Usługobiorca będący Konsumentem może odstąpić od Umowy zawartej na odległość na zasadach określonych w Informacji dotyczącej korzystania z prawa odstąpienia od Umowy przez Konsumenta stanowiącej integralną część Umowy.

 

3.       Usługodawca zastrzega sobie pełne prawo wypowiedzenia Usługobiorcy Umowy w trybie natychmiastowym oraz dokonania blokady usług świadczonych na rzecz Usługobiorcy, w przypadku, gdy:

 

·         Usługobiorca w sposób rażący narusza postanowienia obowiązującej go Umowy;

 

·         Usługobiorca dopuszcza się, podczas korzystania z Usług świadczonych przez Usługodawcę naruszenia przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

 

·         Usługobiorca korzysta z Usług świadczonych przez Usługodawcę niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadmiernie lub w sposób niewłaściwy eksploatując zasoby Usługodawcy;

 

·         Usługobiorca, korzystając z Usług świadczonych przez Usługodawcę, działa na szkodę Usługodawcy;

 

·         Usługodawca zawiesi lub zakończy prowadzoną przez niego działalność gospodarczą. Jednocześnie Usługobiorca będący Konsumentem, musi zostać uprzednio    poinformowany przez Usługodawcę na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę w trakcie składania zamówienia, o zamiarze wypowiedzenia mu Umowy przez Usługodawcę w trybie i z przyczyn wskazanych w niniejszym ustępie, przy czym informacja o zamiarze wypowiedzenia Umowy musi zawierać stosowne uzasadnienie. Usługodawca zobowiązany jest zapewnić Usługobiorcy będącemu Konsumentem co najmniej 3-dniowy termin do zaprzestania naruszeń będących przyczyną wypowiedzenia. W razie bezskutecznego upływu 3-dniowego terminu wyznaczonego przez Usługodawcę, Usługodawca jest uprawniony do wypowiedzenia Usługobiorcy będącemu Konsumentem Umowy w trybie natychmiastowym.

 

4.       Usługobiorcy przysługuje prawo do wypowiedzenia zawartej Umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy Usługodawca zagrożony jest niewypłacalnością.

 

5.       Usługobiorcy będącemu Konsumentem przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy Usługodawca narusza postanowienia Regulaminu, Umowy, Specyfikacji usługi, Dokumentu SLA lub Polityki prywatności, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu Usługodawcy na adres e-mail do zaniechania naruszeń w terminie co najmniej 3 dni od dnia otrzymania przez Usługodawcę wezwania.

 

6.       Jeżeli na skutek wypowiedzenia Umowy przez Usługobiorcę z przyczyn wskazanych w ustępie 5 niniejszego paragrafu bądź też wypowiedzenia Usługobiorcy przez Usługodawcę Umowy w trybie ustępu 3 niniejszego paragrafu, Usługobiorca poniesie szkodę, uprawniony jest on do żądania jej naprawienia przez Usługodawcę. W przypadku Usługobiorcy będącego Przedsiębiorcą obowiązek naprawienia szkody, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ograniczony jest do kwoty stanowiącej równowartość opłaty abonamentowej wskazanej w Specyfikacji usługi za 1 okres abonamentowy.

 

7.       W przypadku wypowiedzenia Umowy przez którąkolwiek ze Stron, niewykorzystana przez Usługobiorcę opłata abonamentowa podlega zwrotowi. Usługobiorcy w razie wypowiedzenia Umowy przysługuje zwrot opłaty abonamentowej w części proporcjonalnej do niewykorzystanego okresu abonamentowego. W razie śmierci Usługobiorcy będącego osobą fizyczną oraz w razie likwidacji Usługobiorcy będącego osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, jak również w przypadku utraty przez Usługobiorcę pełnej zdolności do czynności prawnych, Umowa wygasa. Postanowienia ustępu 7 niniejszego paragrafu dotyczące przepadku niewykorzystanej opłaty abonamentowej stosuje się odpowiednio.

 

Rozdział III. Prawa i obowiązki Stron

 

1.       Usługobiorca jako Strona Umowy zobowiązany jest do:

 

·         zabezpieczenia i opieki nad poufnymi danymi, takimi jak dane osobowe;

 

·         zabezpieczenia i opieki nad poufnymi danymi, takimi jak hasła pocztowe i dostępowe;

 

·         niewykorzystywania usług świadczonych przez Usługodawcę w celu prowadzenia działalności niezgodnej z powszechnie obowiązującymi normami społecznymi oraz obyczajowymi bądź działalności niezgodnej z prawem lub w sposób mogący stanowić jakiekolwiek naruszenie prawa, w szczególności w celu utrzymywania serwisów zawierających treści pornograficzne, obsceniczne, erotyczne, powszechnie uważane za wulgarne, obraźliwe lub treści warezowe, zawierających nielegalne oprogramowanie, rozpowszechniających wiedzę z zakresu technik łamania kodów dostępowych (cracking, phishing), tworzenia wirusów, zawierających treści zachęcające do łamania prawa, bądź których elementy wykorzystywane są przez inne serwisy, nie utrzymywane na serwerach Usługodawcy;

 

·         niewykorzystywania w żaden sposób Usług świadczonych przez Usługodawcę w celu konfiguracji bramek proxy;

 

·         niewykorzystywania usług świadczonych przez Usługodawcę w sposób, który narusza prawa osób trzecich, w szczególności dobra osobiste i prawa autorskie ;

 

·         niewykorzystywania zasobów systemowych Usługodawcy w sposób utrudniający korzystanie z nich innym Usługobiorcom, ani też w sposób, który nie jest zgodny z charakterem i przeznaczeniem Usług;

 

·         niewykorzystywania Usług świadczonych przez Usługodawcę dla rozsyłania niechcianych wiadomości (SPAM-u);

 

·         nierozsyłania niechcianych wiadomości (SPAM-u) stanowiącego reklamę jakichkolwiek serwisów internetowych utrzymywanych na serwerach Usługodawcy bądź w jakikolwiek sposób odwołujących się do zasobów zapisanych na zasobach sieciowych/serwerach utrzymywanych przez Usługodawcę;

 

·         niepodejmowania prób naruszenia jakichkolwiek zasobów systemowych Usługodawcy, do których Usługobiorca nie ma wyraźnie przydzielonych uprawnień;

 

·         dokonywania zabezpieczenia oraz aktualizacji wykorzystywanego przez niego wszystkiego oprogramowania;

 

·         przestrzegania zasad korzystania z usług, wynikających z obowiązujących dokumentów ogłaszanych przez Usługodawcę, w szczególności z Dokumentu SLA, jak również bieżącego zapoznawania się ze zmianami wprowadzanymi w treściach tych dokumentów;

 

·         informowania Usługodawcy o każdych okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wykonywanie Umowy;

 

·         terminowego wnoszenia opłat za złożone zamówienia i abonamentowych.

 

2.       W przypadku uzyskania przez Usługodawcę informacji o jakimkolwiek korzystaniu przez Usługobiorcę z usług świadczonych przez Usługodawcę niezgodnie z Umową, Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa, Usługodawca uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy w zakresie niezbędnym do ustalenia odpowiedzialności Usługobiorcy, pod warunkiem, że utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych informacji. Usługodawca uprawniony jest do dokonania całkowitej lub częściowej blokady przechowywanych na jego serwerach przez Usługobiorcę danych w przypadku, gdy uzyska on wiarygodną informację o sprzecznym z prawem charakterze tych danych. Usługodawca obowiązany jest jednocześnie uprzednio niezwłocznie poinformować Usługobiorcę o zamiarze dokonania blokady danych zamieszczonych na jego serwerach przez Usługobiorcę. Zgodne z treścią niniejszego ustępu działanie Usługodawcy zwalnia go z odpowiedzialności względem Usługobiorcy za szkodę powstałą wskutek uniemożliwienia mu dostępu do danych mających charakter łamiący prawo.

 

3.       Usługodawca uprawniony jest do dokonania całkowitej lub częściowej blokady przechowywanych na jego serwerach danych dostarczonych przez Usługobiorcę również w przypadku, gdy otrzyma on urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze tych danych. W wypadku takim wyłączony jest obowiązek poinformowania o tym fakcie Usługobiorcę, zaś Usługodawca uprawniony jest do przekazania właściwym organom władzy publicznej danych kontaktowych wskazanych przez Usługobiorcę zgodnie z zasadami przetwarzania danych osobowych. Zgodne z treścią niniejszego ustępu działanie Usługodawcy zwalnia go z odpowiedzialności względem Usługobiorcy za jakąkolwiek szkodę, która powstała wskutek uniemożliwienia mu dostępu do danych, które znajdują się na serwerach Usługodawcy, mających charakter bezprawny.

 

4.       Usługobiorca ma prawo do swobodnego dysponowania zawartością swoich serwisów internetowych i zawartością swojej przestrzeni dyskowej i sieciowej, z zastrzeżeniem ustępu 1 niniejszego paragrafu. Ponosi on również pełną odpowiedzialność za sposób korzystania z usług świadczonych na jego rzecz przez Usługodawcę.

 

5.       Usługobiorca obowiązany jest do podania w trakcie składania zamówienia prawdziwych danych kontaktowych i innych osobowych, obowiązany również jest do bieżącego aktualizowania tych danych. W celu weryfikacji danych wskazanych przez Usługobiorcę, Usługodawca może przed dokonaniem aktywacji usługi wykonać różnego rodzaju procedury weryfikacji. Przykładem może być sprawdzenie poprawności podanego numeru telefonu i adresu e-mail. Usługodawca może także sprawdzić zgodność danych (w przypadku, gdy Usługobiorcą jest firma) w CEIDG. Usługodawca ma prawo zażądać od Usługobiorcy przedstawienia oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających prawdziwość danych wskazanych przez Usługobiorcę w trakcie składania zamówienia.

 

Rozdział IV. Zastosowanie dokumentu SLA

 

1.       Usługodawca zobowiązuje się do zgodnego z postanowieniami Umowy świadczenia na rzecz Usługobiorcy zamówionych przez niego usług, we własnym zakresie i na własny koszt zapewniając warunki umożliwiające Usługobiorcy korzystanie z zamówionych usług z zachowaniem parametrów opisanych Umowie, Dokumentem SLA, Regulaminem, Specyfikacją usługi oraz Polityką prywatności.

 

2.       Zastosowanie Dokumentu SLA jest wyłączone w przypadku:

 

·         wystąpienia planowanej i zapowiedzianej przerwy technicznej;

 

·         wystąpienia awarii w pracy urządzeń, które nie są częścią Sieci Usługodawcy, a które są niezbędne przy świadczeniu usług w ramach niniejszej Umowy;

 

·         wystąpienia awarii, której przyczyną jest działanie osób trzecich, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności;

 

·         wystąpienia awarii, której przyczyną jest uszkodzenie oprogramowania lub urządzeń, których Usługodawca nie mógł przewidzieć i uniknąć (przykładowo awaria dysku twardego);

 

·         przekroczenia przez Usługobiorcę i/lub systemy wykorzystywane przez Usługobiorcę ustalonych w Specyfikacji usług parametrów bezpieczeństwa.

 

Rozdział V. Zasady odpowiedzialności Usługodawcy

 

§ 1. Ograniczenia odpowiedzialności Usługodawcy

 

·         Usługodawca ponosi odpowiedzialność za szkodę poniesioną przez Usługobiorcę w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Usługodawcę, chyba że jest to spowodowane okolicznościami, których Usługodawca nie mógł przewidzieć i za które Usługodawca odpowiedzialności nie ponosi, w szczególności:

 

·         wykorzystaniem przez osoby trzecie danych dostępowych Usługobiorcy;

 

·         wykorzystaniem przez osoby trzecie danych Usługobiorcy, które znajdują się na serwerach Usługodawcy;

 

·         brakiem dostępności do usług spowodowanym siłą wyższą;

 

·         brakiem dostępności do usług spowodowanym działaniem osób trzecich;

 

·         korzystaniem przez Usługobiorcę ze świadczonych usług w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującym prawem;

 

·         korzystaniem przez Usługobiorcę ze świadczonych usług w sposób sprzeczny z Regulaminem, Specyfikacją usługi, Dokumentem SLA lub Polityką prywatności;

 

·         podaniem przez Usługobiorcę błędnych, nieprawdziwych lub niepełnych danych w formularzu składania zamówienia;

 

·         dostępowych do któregokolwiek z kont Usługobiorcy (konta FTP, konta klienta, poczty elektronicznej itp.), które to dane zostały udostępnione osobom trzecim przez Usługobiorcę, bądź też których uzyskanie przez osoby trzecie spowodowane zostało nienależytym ich obsługiwaniem lub zabezpieczeniem przez Usługobiorcę;

 

·         korzystaniem przez Usługobiorcę z materiałów lub oprogramowania pobranego z sieci Internet;

 

·         niekompatybilnym z parametrami usług świadczonych przez Usługodawcę oprogramowaniem, które Usługobiorca zainstalował i z którego korzysta na serwerze Usługodawcy;

 

·         wadliwym działaniem oprogramowania, które Usługobiorca zainstalował i z którego korzysta na serwerze Usługodawcy.

 

1.       Odpowiedzialność odszkodowawcza Usługodawcy wobec Usługobiorcy przewidziana w treści niniejszego regulaminu ograniczona jest do kwoty stanowiącej równowartość wniesionej opłaty abonamentowej wskazanej w Specyfikacji usługi za 1 okres abonamentowy.

 

2.       Usługodawca z tytułu niezachowania należytej staranności w wykonaniu Umowy ponosi odpowiedzialność.  Odpowiedzialność ta ze strony Usługodawcy wobec Usługobiorcy obejmuje szkodę rzeczywistą, z wyłączeniem utraconych przez Usługobiorcę korzyści. Odpowiedzialność Usługodawcy wobec Usługobiorcy jest przy tym ograniczona do kwoty stanowiącej równowartość opłaty abonamentowej wskazanej w Specyfikacji usługi za 1 pełny okres abonamentowy.

 

3.       Usługodawca w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za ingerencją urzędów i instytucji administracji publicznej.

 

4.       Usługodawca w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe funkcjonowanie systemu teleinformatycznego spowodowane przyczynami od niego niezależnymi, a zwłaszcza za działanie siły wyższej, awariami systemów i łączy innych dostawców usług, które są świadczone drogą elektroniczną;

 

5.       Dokładnie opisane zasady odpowiedzialności Usługodawcy wobec Usługobiorcy będącego Konsumentem w razie niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez Usługodawcę określają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.), ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), jak również odpowiednie przepisy innych dotyczące tego ustaw.

 

6.       W żadnym przypadku Usługodawca nie odpowiada z tytułu szkody poniesionej przez Usługobiorcę w związku z pojawieniem się w Usługobiorcy serwisie internetowym, stronie internetowej, lub jakiejkolwiek innej usłudze złośliwego kodu, którego instalacja miała miejsce w wyniku niewiedzy, błędów oprogramowania, z którego Usługobiorca korzysta lub w wyniku braku dokonywania przez niego aktualizacji lub należytego zabezpieczenia tego oprogramowania.

 

7.       Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z prawem wykorzystywanie przez Usługobiorcę świadczonych na jego rzecz usług przez Usługodawcę.

 

§ 2. Dodatkowe ograniczenia

 

1.       W celu zapewnienia na najwyższym poziomie i jednakowej jakości dla wszystkich Usługobiorców jakości usług, Usługodawca wprowadza ustalone przez niego parametry bezpieczeństwa, których aktualne wartości zostały podane na stronie www.profiwww.pl.

 

2.       W przypadku, w którym oprogramowanie używane przez Usługobiorcę nadmiernie obciąża serwery Usługodawcy, co grozi obniżeniem jakości świadczonych przez Usługodawcę usług pozostałym Usługobiorcom poniżej parametrów wskazanych w Dokumencie SLA, bądź też grozi to spowodowaniem Awarii sprzętu lub oprogramowania przez Usługobiorcę, Usługodawca uprawniony jest do czasowego wstrzymania, zresetowania, lub w powtarzających się wiele razy przypadkach zablokowania świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy, bez konieczności uprzedniego powiadomienia o tym Usługobiorcy. Usługodawca obowiązany jest zawiadomić Usługobiorcę o długotrwałym zablokowaniu usług oraz tego wstrzymania przyczynie.

 

3.       Usługobiorcy przysługuje prawo odwołania się od decyzji Usługodawcy w przedmiocie wstrzymania lub zablokowania długotrwałego świadczenia usług.W przypadku udowodnienia przez Usługobiorcę, iż jego działania nie groziły zaistnieniem sytuacji wskazanych w ustępie 2 niniejszego paragrafu, bądź też stwierdzenia przez Usługodawcę zaprzestania stwierdzonych naruszeń, Usługodawca niezwłocznie wznawia świadczenie usług na rzecz Usługobiorcy. W przypadku wystąpienia po stronie Usługodawcy szkody wynikłej z działań Usługobiorcy wskazanych w ustępie 2 niniejszego paragrafu, Usługodawca uprawniony będzie do wystąpienia względem Usługobiorcy z roszczeniem odszkodowawczym. W przypadku Usługodawcy będącego Przedsiębiorcą roszczenie odszkodowawcze, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ograniczone jest do kwoty stanowiącej równowartość jednej opłaty abonamentowej wskazanej w Specyfikacji usługi oraz obejmuje jedynie faktyczną szkodę rzeczywistą.

 

Rozdział VI. Ochrona danych osobowych

 

1.       Usługodawca jest jednocześnie administratorem danych osobowych.

 

2.       Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO Usługodawca wypełnił wobec Usługobiorcy w trakcie składania zamówienia, jeszcze przed zawarciem Umowy, poprzez udostępnienie mu Polityki prywatności, której aktualny tekst znajduje się pod adresem internetowym: https://www.profiwww.pl.

 

3.       Usługobiorca poprzez zawarcie Umowy z Usługodawcą potwierdza, iż w trakcie składania zamówienia, jeszcze przed przed zawarciem Umowy zapoznał się on z treścią Polityki prywatności oraz, że zrozumiał i zaakceptował i jej treść.

 

4.       W każdym przypadku, gdy  świadczenie usług przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy wymaga powierzenia Usługodawcy przez Usługobiorcę przetwarzania Danych osobowych, to takie powierzenie odbywa się na podstawie osobnej zawartej pomiędzy obiema Stronami umowy powierzenia przetwarzania Danych osobowych, która spełnia wymogi wynikające z art. 28 ust. 3 RODO.

 

 

 

 

 

Rozdział VII. Reklamacje i zwroty

 

1.       W każdym przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi przez Usługodawcę, Usługobiorca uprawniony jest do wniesienia reklamacji.

 

2.       Reklamacje usług świadczonych przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy mogą być składane za pośrednictwem:

 

·         poczty na adres: ul. Kilińskiego 71 Kazimierz, 95-083 Lutomiersk;

 

·         poczty elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

 

3.       Reklamacja każdorazowo powinna w swojej treści zawierać minimum:

 

·         dane umożliwiające identyfikację Usługobiorcy;

 

·         dane kontaktowe Usługobiorcy;

 

·         określenie reklamowanej usługi;

 

·         numer zamówienia dla reklamowanej usługi;

 

·         uzasadnienie z przedstawieniem powodów składania reklamacji;

 

·         datę składania dokumentu i podpis Usługobiorcy bądź też osoby uprawnionej do jego reprezentowania.

 

4.       Usługodawca zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zobowiązany jest rozpatrzeć reklamację w terminie 14 dni od daty jej doręczenia oraz przesłać w tym terminie odpowiedź na wniesioną reklamację na adres kontaktowy poczty, lub poczty elektronicznej wskazany przez Usługobiorcę w reklamacji. Odpowiedź na reklamację wymaga uzasadnienia przez Usługodawcę. Brak odpowiedzi na wniesioną reklamację oznacza przyjęcie reklamacji przez Usługodawcę.

 

5.       Usługobiorcy będącemu Konsumentem każdorazowo przysługuje prawo do skorzystania z pozasądowych procedur rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, które wykonuje on przez zgłoszenie ich do odpowiednich organizacji konsumenckich, czyli przykładowo do Rzecznika Praw Konsumenta.

 

Rozdział VIII. Postanowienia końcowe regulaminu

 

1.       Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem www.profiwww.pl. W odniesieniu do Usługobiorców będących Konsumentami niniejszy Regulamin obowiązuje osoby, które zawarły Umowę z Usługodawcą po dniu 1 stycznia 2024 roku.

 

2.       Komunikowanie się pomiędzy Stronami następować będzie w formie korespondencji elektronicznej lub w formie telefonicznej. Strony dopuszczają również odmienne formy komunikowania się pomiędzy nimi, przy czym dla potrzeb komunikacji ustala się następujące dane kontaktowe:

 

1)      Usługodawca:

 

             a) nazwa firmy: EPA Auto Piotr Pawłowski

 

             b) adres do korespondencji: ul. Kilińskiego 71, 95-083 Kazimierz

 

             c) adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

 

             d) nr tel.: 728602330

 

        2) Usługobiorca podaje swoje dane kontaktowe podczas rejestracji lub składania zamówienia;

 

3.       Każdorazowo prawem właściwym dla zawartej Umowy jest prawo polskie.

 

4.       Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Umowy  okaże się nieważne w świetle przepisów powszechnie obowiązującego prawa, Umowa oraz dokumenty z nią powiązane obowiązują w pozostałym zakresie.

 

5.       Każdorazowo w zakresie, który nie został uregulowany niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.), ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), jak również odpowiednie przepisy innych ustaw.

 

6.       Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści tego regulaminu i innych dokumentów z nim powiązanych. O ich zmianie powiadomi Usługobiorców pocztą elektroniczną.

 

 

 

Ostatnia zmiana tego dokumentu: 22.01.2024r.

 

piątek, 29 grudzień 2017 00:43

Regulamin używania Forum internetowego

Postanowienia ogólne .

  1. Dostęp do Forum mają wszyscy zarejestrowani Użytkownicy.
  2. Przeglądanie i używanie Forum jest bezpłatne.
  3. Korzystanie z Forum oznacza akceptację regulaminu.
  4. Aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji Forum należy się zarejestrować.
  5. Do rejestracji na Forum należy użyć formularza rejestracyjnego.
  6. Tylko Zarejestrowani Użytkownicy mają możliwość pisania postów, komentarzy na forum, zakładania nowych tematów i używania dodatkowych funkcji Forum.
  7. Treść tematów i postów na Forum musi być zgodna z regulaminem i prawem. 
  8. Przed założeniem nowego tematu należy najpierw użyć opcji ''szukaj'' i upewnić się czy taki sam lub bardzo podobny temat nie istnieje na Forum.
  9. Przed zadaniem pytania należy najpierw użyć opcji "szukaj" i upewnić się , czy nie ma już na to pytanie odpowiedzi na Forum. 
  10. Użytkownik Forum może posiadać tylko jedno konto do użytku na Forum. Wyjątek stanowią Użytkownicy mianowani na Moderatorów Forum i Administratorzy.
  11. Każdy Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z zasadami korzystania z Forum, zasadami obowiązującymi w działach Forum  i  ich przestrzegać.
  12. Każde pytania, wątki itp. należy publikować w odpowiednich działach i kategoriach Forum. 
  13. Używając Forum zgadza się Pan/Pani na to, że Moderator lub Administrator  Forum każdą treść znajdującą się w złym miejscu może przenieść, edytować lub usunąć.
  14. Kolor tekstu zielony może być używany tylko przez Moderator Forum. 
  15. Kolor tekstu czerwony może być używany tylko przez Administrator Forum.
  16. Zabrania się używania wszelkiego rodzaju znaków zdobiących  w tytułach. Utrudni to w znacznym stopniu innym Użytkownikom odnalezienie właściwego tytułu. 
  17. Unikać należy zakładania tematów w tematach. Jeżeli nie wiemy jak założyć temat należy skontaktować się z Moderatorem Forum.
  18. Każdy Zarejestrowany Użytkownik Forum ma prawo edycji swoich postów.
  19. W sprawach prywatnych  i w celu rozmowy z innymi Użytkownikami Forum prosimy używać opcji "Prywatna Wiadomość" (P.W.) . Zostanie wtedy wysłana prywatna wiadomość do wybranego Zarejestrowanego Użytkownika.
  20. Nie należy krytykować, wyśmiewać się itd. z innych Użytkowników Forum z powodu bardzo łatwego pytania i powszechnie znanej/prostej odpowiedzi na ich pytanie. Nie każdy jest przecież geniuszem w każdej dziedzinie, wszystko o wszystkim wie i wszystko potrafi.
  21. Zawsze należy kierować się zasadą zachowania uprzejmości i szacunku dla innych. Nie krytykujemy i nie wyśmiewamy się. Nie odpowiadamy na pytanie innego Użytkownika Forum w stylu "To już było ... szukaj sobie" itp . Forum jest darmowe, przyjazne użytkownikowi, dla wszystkich i jest po to żeby pomagać.
  22. Na Forum dozwolone jest dodawanie do treści zdjęć. Nasze forum akceptuje grafiki o ograniczonej wielkości. W przypadku zbyt dużej zostanie wyświetlony błąd, który dotyczy rozmiaru.
  23. Zabronione jest promowanie i reklamowanie klubów sportowych. Dotyczy to zwłaszcza grafik ustawionych jako avatar Użytkownika Forum i nazw Użytkowników. Każde tego typu wykryte sytuacje będą kończyć się edycją konta Użytkownika przez Administratora lub Moderatora.
  24. Na Forum piszemy w języku polskim . Użytkownicy mają obowiązek zadbania o poprawność gramatyczną i ortograficzną swoich wypowiedzi .
  25. Unikać należy krytykowania Administratora i Moderatora Forum. Dzięki nim to Forum istnieje. W uciążliwych przypadkach może to skutkować wydaniem publicznego ostrzeżenia lub ograniczenia możliwości Użytkownika, a nawet usunięcie jego konta.
  26. Unikać należy łamania zasad i postanowień regulaminu i Forum. Regulamin jest tu dla utrzymania porządku.

 

Ograniczenia Użytkowników , ostrzeżenia  , kary , edycja , blokowanie i usuwanie kont .

  1. Wszystkie posty , tematy i jakiekolwiek wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane lub edytowane .
  2. Administrator ma wszystkie prawa dotyczące edycji, usuwania i publikacji treści Użytkowników.
  3. Administrator Forum na wniosek Zarejestrowanego Użytkownika, Administratora Bazy Danych Osobowych lub Moderatora ma prawo:  zablokować konto Użytkownika, usunąć konto Użytkownika, usunąć wszystkie informacje związane z usuniętym kontem Użytkownika, usuwać i przenosić tematy i wszystkie wypowiedzi  na wniosek Moderatora.
  4. Moderator i Administrator mają prawo stosować publiczne ostrzeżenia.
  5. Moderator lub Administrator mogą wymagać od Użytkownika zmiany tytułu topika i/lub zmiany treści postów i innych jego wypowiedzi.
  6. Moderator ma prawo blokować czasowo wątki.
  7. Moderator ma prawo pisać kolorem zielonym "green". Jest to zastrzeżony kolor tylko dla użytku Moderatora.
  8. Administrator ma prawo pisać kolorem czerwonym "red". Jest to kolor zastrzeżony tylko dla Administratora.
  9. Moderator, Administrator i wszyscy Zarejestrowani Użytkownicy mają prawo wysyłać prywatne wiadomości "P.W.".
  10. Moderator i Administrator mają prawo wydawać publiczne i prywatne ostrzeżenia za łamanie regulaminu.
  11. Każdy Zarejestrowany Użytkownik ma prawo otrzymać tylko 2 ostrzeżenia.
  12. Ostrzeżenia wydawane są w przypadku naruszeń regulaminu i/lub za brak reakcji na wiadomości i polecenia od Administratora i Moderatora.
  13. Decyzje o ukaraniu Użytkownika podejmuje Administrator Forum na wniosek Moderatora.
  14. Ostrzeżenia mogą być sumowane i wydawane za łączną ilość przewinień w treściach postów i innych wypowiedzi, których autorem jest karany Użytkownik. Oznacza to, że za jedną wypowiedź rażąco łamiącą postanowienia regulaminu można otrzymać więcej niż 2 ostrzeżenia.
  15. Każde ostrzeżenie anulowane jest po upływie czternastu dni. Jeżeli Użytkownik posiada 3 ostrzeżenia, to każde z nich usuwane jest z jego konta 14 dni po usunięciu poprzedniego - kolejno pierwsze po czternastu dniach, drugie po czterech tygodniach, a trzecie po tygodniach sześciu.
  16. Po otrzymaniu trzech ostrzeżeń Użytkownik otrzymuje bana. Ban jest to czasowe ograniczenie możliwości użytkownika, polegające np. na zablokowaniu dostępu do zakładania tematów na Forum, pisania postów i dodawania komentarzy. 
  17. Ostrzeżenia i kary stosowane są dla wszystkich serwisów.
  18. Ban ograniczający możliwości Zarejestrowanego Użytkownika nie może być zdjęty wcześniej niż przed upływem sześciu tygodni i/lub po wygaśnięciu wszystkich ostrzeżeń od trzech w górę .
  19. Dopuszczalna jest w wyjątkowych przypadkach zmiana długości czasu trwania bana. 
  20. Decyzja Moderatora nie jest zawsze decyzją ostateczną. Jeżeli Użytkownik uważa, że podjęta przez Moderatora w stosunku do jego wypowiedzi lub konta decyzja nie jest właściwa, przysługuje mu prawo w ciągu 7 dni odwołania się do Administratora.
  21. Administrator w najbliższym możliwym czasie rozpatrzy w takim przypadku właściwość podjętej przez Moderatora decyzji.
  22. Każda z decyzji  Administratora jest decyzją ostateczną i nie podlega żadnym zmianom.

Postanowienia końcowe.

  1. Za łamanie regulaminu i zasad witryn przewidziane są kary wymienione w regulaminie.
  2. Ostrzeżenia, kary i ograniczenia dla Użytkowników łamiących postanowienia regulaminu i zasad Forum będą bezwzględnie stosowane.
  3. Wydawca strony internetowej zawsze sprawdza, ale nie ponosi pełnej odpowiedzialności za treści i formę postów, komentarzy i jakichkolwiek wypowiedzi , których autorami są Zarejestrowani Użytkownicy.
  4. W przypadku zauważenia lub otrzymania informacji na temat wypowiedzi sprzecznych z postanowieniami regulaminu Administrator podejmie wszelkie niezbędne działania w celu edycji lub usunięcia tego typu wypowiedzi i ewentualnego ukarania Użytkownika, który jest jej autorem.
  5. W przypadku zauważenia jakichkolwiek naruszeń regulaminu witryny uprzejmie prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas o tym za pomocą formularza kontaktowego.
  6. W przypadku wykrytego działania Użytkowników na szkodę jednej ze stron internetowych podjęte zostaną natychmiastowe niezbędne kroki mające na celu temu przeciwdziałać.
  7. Adresy IP, domeny internetowe, adresy e-mail itp. Użytkowników nagminnie zakładających nowe konta po banowaniu poprzednich mogą być blokowane przez Administratora. 
  8. W przypadku Użytkowników znacznie utrudniających pracę Administratora podejmie on każde konieczne działanie do zablokowania im całkowitego dostępu do naszych stron internetowych.
  9. Wydawca strony internetowej zastrzega sobie prawo do edycji i całkowitej zmiany tego regulaminu. O zmianach powiadomi wyświetlając aktualny regulamin tutaj.

 

Ostatnia edycja: 29.01.2024r.

Copyright © 2013-2024 Piotr Pawłowski / EPA Auto Piotr Pawłowski / Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski

 

 

czwartek, 28 grudzień 2017 18:36

Prawo odstąpienia od umowy, reklamacje i zwroty

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: EPA Auto Piotr Pawłowski, ul. Kilińskiego 71, 95-083 Kazimierz. Może także zostać przesłane w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres, który otrzymano przy potwierdzeniu otrzymania oferty przez Sprzedawcę. 
  3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie https://www.epaauto.pl w zakładce „Prawo odstąpienia od umowy”. Dodatkowo wzór odstąpienia od umowy Klientowi przesyłany jest wraz z potwierdzeniem przyjęcia jego oferty do realizacji na adres e-mail, który został podany w formularzu składania oferty. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, która została zawarta na skutek potwierdzenia złożonej przez Konsumenta oferty od dnia zawarcia umowy.
  5. EPA Auto Piotr Pawłowski ma jako Sprzedawca obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu lub wykonania usługi (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny na stronie internetowej https://www.pofiwww.pl. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: EPA Auto Piotr Pawłowski, ul. Kilińskiego 71, 95-083 Kazimierz.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Konsument:

  1. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  4. EPA Auto Piotr Pawłowski zastrzega sobie w przypadku odstąpienia od umowy prawo do odliczenia od wpłaconej wartości zamówienia kosztów, które ponosi z tytułu odstąpienia od umowy przez Klienta. Przykładem może być wykonanie strony internetowej lub innej usługi na zamówienie.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu poniższych umów (Dz.U.2017.0.683 t.j. - Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

  1. O świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy. Przykładem może być zakup gotowej stony internetowej i pobranie jej przez Kupującego. W takim przypadku prawo do odstąpienia od umowy konsumentowi nie przysługuje.
  2. W której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Przykładowo wykonanie szablonu strony internetowej lub strony internetowej na zamówienie, zgodnie z indywidualnie ustalanym między Sprzedawcą i Konsumentem projektem.
  3. W której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  4. W której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  5. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  6. W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Reklamacje

  1. Przy odbiorze zamówionego towaru lub usługi Kupujący zobowiązany jest sprawdzić ich zgodność z umową. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad, Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić je Sprzedawcy.
  2. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące wielkości, jakości i ilości dostarczonego produktu lub usługi powinny być zgłoszone pisemnie w terminie do 48 godzin od daty odbioru towaru, pod rygorem utraty prawa do powoływania się na nie w terminie późniejszym.
  3. Uszkodzenia oraz wady zgłoszone w terminie późniejszym nie podlegają reklamacji, jako zależne od czynników zewnętrznych, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
  4. W przypadku uznania reklamacji złożonej przez Kupującego, Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć nowy towar wolny od wad w pierwszym możliwym terminie lub obniżyć cenę za produkt lub usługę.

Postanowienia końcowe

  1. Wszystkie ewentualne spory strony zobowiązują się rozstrzygać w drodze negocjacji.
  2. W przypadku braku porozumienia w tym zakresie strony oddają sprawę do rozstrzygnięcia właściwemu rzeczowo Sądowi w Łasku.
  3. W sprawach nieuregulowanych przez  Ogólne Warunki Handlowe (OWH) zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

 Ostatnia edycja: 01.02.2024 r.

 Copyright © 2013-2024 Piotr Pawłowski / EPA Auto Piotr Pawłowski / Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski


środa, 10 luty 2016 17:40

Ogólne Warunki Handlowe (OWH)

Ogólne Warunki Handlowe (OWH) dotyczą składania wszystkich zamówień na produkty i usługi cyfrowe w  firmie

EPA Auto Piotr Pawłowski .

Niniejsze Ogólne Warunki Handlowe ustanawiają zasady zawarcia i przeprowadzenia transakcji handlowych pomiędzy podmiotami
składającymi zamówienie na towary i usługi oferowane przez firmę EPA Auto Piotr Pawłowski w serwisie internetowym pod adresem https://www.profiwww.pl. Ogólne Warunki Handlowe
(OWH) są wiążące dla wszystkich podmiotów, które złożą Sprzedawcy zapytanie ofertowe, zarówno na podstawie
informacji umieszczonych w serwisie internetowym pod adresem https://www.profiwww.pl, jak i na podstawie
informacji pochodzących z innych źródeł. Związanie OWH oznacza w szczególności, że stanowią one treść umowy ze Sprzedawcą w zakresie, w jakim nie zostaną uszczegółowione, zmienione lub wyłączone w umowie. Wszelkie informacje zawarte w serwisie internetowym pod adresem https://www.profiwww.pl (cenniki, nazwy produktów, ich dostępność, terminy odbioru, opisy itp.) są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu  Art.66 i Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego. W szczególności nie mają charakteru ofertowego ceny jednostkowe poszczególnych produktów. Wszystkie informacje służą do wskazania szacunkowych parametrów możliwej transakcji handlowej i w drodze ustaleń dokonywanych w niżej opisany sposób mogą ulec zmianie.

Zamówienie

  1. Zamówienia można składać przez serwisy internetowy pod adresem https://www.profiwww.pl .
  2. Zamówienia mogą składać wyłącznie zarejestrowani i zalogowani użytkownicy serwisu.
  3. Złożona przez Kupującego za pośrednictwem serwisu internetowego (elektronicznie) oferta zakupu produktów lub usług, która została przyjęta do realizacji jest wiążąca.
  4. Sprzedawca przesyła Kupującemu, który składa ofertę (zamówienie) na wskazany adres e-mail potwierdzenie odczytania oferty.
  5. Kupujący, który złożył ofertę zakupu produktów lub usług otrzymuje od dnia otrzymania potwierdzenia termin 7 dni na uregulowanie płatności uzgodnionych. Sposób zapłaty, kwota do zapłaty, produkty i usługi z oferty i wszystkie inne informacje potrzebne do zawarcia umowy znajdują się na formularzu elektronicznym, który wypełnia i przesyła osoba składająca ofertę (zamówienie). Te same informacje przesyłane są elektronicznie do Kupującego w potwierdzeniu.
  6. Od momentu otrzymania potwierdzenia podmiot składający zamówienie (ofertę kupna) otrzymuje termin 7 dni na zapłatę należności za zamówienie.
  7. Po otrzymaniu zapłaty Sprzedawca przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania wpłaty i przyjęcia oferty do realizacji.
  8. Potwierdzenie przyjęcia do realizacji jest jednoznaczne z zawarciem umowy. Od momenty otrzymania potwierdzenia przyjęcia do realizacji oferta dla Kupującego jest wiążąca.
  9. Jeżeli Sprzedawca potwierdzi przyjęcie do realizacji oferty Kupującego bez zastrzeżeń w ciągu 7 dni od jej otrzymania, umowę uważa się za zawartą. W innym przypadku wszystkie ewentualne rozmowy i wymiana korespondencji w sprawie ustalenia warunków transakcji są rokowaniami.
  10. Od otrzymania potwierdzenia o przyjęciu oferty (zamówienia) do realizacji Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. 
  11. Zamówienie, które dotyczy płatnego produktu informatycznego (gotowa strona internetowa, szablon, plik tłumaczenia, komponent itp.) uważa się za prawidłowo zrealizowane, jeżeli wszystkie należności między Kupującym i Sprzedawcą zostały uregulowane i produkt został przez Kupującego pobrany lub otrzymany w inny sposób.
  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji złożonej przez Klienta oferty partiami .
  13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji złożonej przez Kupującego oferty jeśli nie otrzyma wpłaty za ofertę w wyznaczonym czasie. Zamówienie wtedy jest anulowane.
  14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji złożonej przez Kupującego oferty przez serwis internetowy w przypadku błędnie wypełnionego formularza danych klienta . Zamówienie wtedy jest anulowane.
  15. Zmiany złożonej oferty (umowy), która jest w trakcie realizacji możliwe są wyłącznie po uzgodnieniu między obiema stronami. Jakiekolwiek zmiany złożonej już przez Kupującego oferty mogą być odrzucone przez Sprzedawcę i nie muszą być zrealizowane .

Cena, warunki płatności, ilości zamawiane

  1. Wszystkie ceny produktów są cenami końcowymi (brutto) i nie dolicza się do nich dodatkowych kosztów .
  2. Dostępne są przy składaniu ofert różne formy płatności. Przy składaniu oferty przez serwis internetowy są to: przelew tradycyjny i szybka płatność elektroniczna.
  3. Dla stałych Klientów przewidziane są zawsze rabaty.
  4. Okresowo w serwisie internetowym, który służy do składania ofert aktywowane i przydzielane są kupony rabatowe. Kuponem w trakcie składania zamówienia można obniżyć kwotę do zapłaty (dodatkowy rabat) .
  5. Ilości, które przedstawiono w serwisie internetowym (jeśli nie określono inaczej w opisach produktów) to 1 = 1 sztuka produktu lub usługi .
  6. Za datę zapłaty uważana jest data wpłynięcia środków na konto Sprzedawcy.

Odbiór, dostawa do Klienta i reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące wielkości, jakości i ilości odbieranych produktów oraz usług winny być składane w chwili odbioru. 
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wyłącznie do wysokości rachunku za wszystkie uzasadnione i w terminie złożone reklamacje. 
  3. Sprzedawca nie będzie akceptować roszczeń dotyczących wyrównania szkód wynikłych z zaistnienia zwłoki w odbiorze zakupionych usług i produktów.
  4. Podstawowe zasady realizacji i dostaw do Klienta :
    1. Zamówienia można składać przez sklep internetowy.
    2. W przypadku płatnych produktów link do pobrania pliku z zamówionym produktem będzie dostępny dla Kupującego dopiero po potwierdzeniu przez Sprzedawcę otrzymania wpłaty.
    3. Każdy zamówiony produkt można pobrać ograniczoną ilość razy. Przeważnie jest to 50 dozwolonych pobrań.
    4. Dostęp do pobierania zamówionych produktów jest ograniczony czasowo. Zwykle jest to 365 dni.
    5. Zamówienie  na płatne produkty ze sklepu internetowego z możliwością pobierania uważa się za zrealizowane po otrzymaniu przez Sprzedawcę wpłaty i pierwszym pobraniu pliku przez osobę składającą zamówienie (Kupującego).
    6. Zamówienie na płatne produktu lub usługi, które nie są pobierane przez stronę internetową i dostarczane są Kupującemu w indywidualnie ustalony sposób uważa się za zrealizowane po otrzymaniu przez Sprzedawcę wpłaty i przekazaniu Kupującemu produktu lub wykonaniu usługi.
    7. Do momentu otrzymania płatności przez Sprzedawcę zamówienie uważane jest jako w trakcie realizacji (potwierdzone przez Klienta/Kupującego).

Własność i odpowiedzialność

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za sposób działania i wyświetlania się jego produktów informatycznych (gotowych stron internetowych, szablonów stron internetowych, modułów, dodatków itp.) na różnych przeglądarkach internetowych, urządzeniach i konfiguracjach serwerów Kupującego. Nie każdy moduł, dodatek, szablon strony internetowej lub cała strona internetowa działa i wygląda identycznie na każdym z wyżej wymienionych. Wszelkie sprzedawane produkty są jednak wolne od wad i możliwie najlepiej dopasowane dla różnych urządzeń i przeglądarek internetowych.
  2. Strony uzgadniają, że produkty sprzedawane przez firmę EPA Auto Piotr Pawłowski (Sprzedawcę) pozostają własnością sprzedawcy do czasu uregulowania przez Kupującego całej za nie należności.
  3. Strony uzgadniają, że produkty, które nie zostały odebrane w wyznaczonym terminie mogą zostać przekazane do dalszej sprzedaży. Umowa między dwiema stronami jest rozwiązywana w takim przypadku za porozumieniem stron. Sprzedawca zastrzega sobie w przypadku zerwania umowy prawo do odliczenia od wpłaconej wartości zamówienia kosztów, które ponosi z tytułu rozwiązania umowy. 

         Przykład dla punktu nr 3.

Kupujący zamawia wykonanie strony internetowej, której wartość to 1000 zł. Wpłaca wymaganą zaliczkę o wartości 50% (500 zł). Sprzedawca rozpoczyna wykonywanie usługi. Kupujący jednak rozwiązuje umowę w trakcie jej trwania. Sprzedawca rozwiązuje za porozumieniem stron zawartą umowę i na pokrycie poniesionych przez siebie kosztów pracy nad realizacją zlecenia zachowuje dla siebie wpłacone wcześniej 500 zł.

Reklamacje

  1. Przy odbiorze zamówionego produktu lub usługi zobowiązany jest sprawdzić zgodność produktu lub usługi z umową.
  2. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące wielkości, jakości i ilości dostarczonego produktu lub usługi powinny być zgłoszone pisemnie w terminie do 48 godzin od daty odbioru, pod rygorem utraty prawa do powoływania się na nie w terminie późniejszym.
  3. Uszkodzenia oraz wady zgłoszone w terminie późniejszym nie podlegają reklamacji, jako zależne od czynników zewnętrznych, za które
    sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
  4. W przypadku uznania reklamacji złożonej przez Kupującego, Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć nowy produkt wolny od wad w pierwszym możliwym terminie lub obniżyć jego cenę. W przypadku uznania reklamacji złożonej przez Kupującego, Sprzedawca zobowiązuje się zapewnić działanie kupionej usługi na poziomie zgodnym z umową  w pierwszym możliwym terminie lub obniżyć jej cenę.

Postanowienia końcowe

  1. Wszystkie ewentualne spory strony zobowiązują się rozstrzygać w drodze negocjacji.
  2. W przypadku braku porozumienia w tym zakresie strony oddają sprawę do rozstrzygnięcia właściwemu rzeczowo Sądowi w Łasku.
  3. W sprawach nieuregulowanych przez  Ogólne Warunki Handlowe (OWH) zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

 Ostatnia edycja: 01.02.2024 r.

 Copyright © 2013-2024 Piotr Pawłowski / EPA Auto Piotr Pawłowski / Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski


Pliki cookies (ciasteczka) , których używają nasze strony internetowe .

Data ostatniej modyfikacji : 5 lipca 2014 r.

  Wydawcą , redaktorem naczelnym i administratorem bazy danych osobowych niniejszej witryny internetowej jest Piotr Pawłowski z siedzibą pod adresem : ul.Kilińskiego 71 , 95-083 Kazimierz . Wszystkie serwisy niekomercyjnego dziennika internetowego "Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski" mogą używać plików cookies (ciasteczek) . Ciasteczka mogą być niezbędne dla poprawnego działania niektórych funkcji witryny . Poniżej przedstawiono pełne informacje na temat plików cookies i sposobu ich stosowania .

Czym są pliki cookies ?

Pliki cookies są danymi informatycznymi , które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika strony internetowej . Pliki te w większości przypadków są plikami tekstowymi . Zapisywane są one na urządzeniu Użytkownika strony internetowej w celu zapewnienia poprawnej komunikacji pomiędzy urządzeniem ( np. komputerem z przeglądarką internetową ) a serwerem i stroną internetową , która się na nim znajduje . Pliki oznaczane są nazwą domeny internetowej . W tym przypadku będzie to kwiatypawlowski.pl i inne , które zawierają w nazwie kwiatypawlowski.pl . Przeglądając zapisane na urządzeniu pliki cookies można zobaczyć ich czas ważności i inne podstawowe informacje . Cookies używane są na stronach dziennika Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski najczęściej dla utrzymania sesji logowania . Użytkownik może więc zostać rozpoznany i  "utrzymany" w systemie jako zalogowany - do czasu wylogowania lub zakończenia czasu sesji .

Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika ( nie zawierają one żadnych danych osobowych użytkownika serwisu ) .

Rodzaje plików cookies

Pliki cookies sesji - używane są jedynie w celu umożliwienia użytkownikowi zalogowania sie i utrzymania go zalogowanym w serwicie do momenu , w którym wyloguje się on i/lub czas sesji zostanie przekroczony . Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski ze względu na bezpieczeństwo czas sesji ustawiony ma na 15 minut . Pliki o ważności sesji przechowywane są więc na urządzeniu użytkownika do 15 minut . Jeśli użytkownik nie wykona w czasie 15-tu minut żadnej czynności na stronie jego sesja wygasa i zostaje on automatycznie wylogowany z systemu . Do czasu upłynięcia sesji może on dzięki plikom , których ważność została ustalona "do końca sesji" zamknąć przeglądarkę interetową (bez wylogowywania sie) i ponownie po jej uruchomieniu być dalej zalogowanym w systemie . Inne pliki sesji ( gdy użytkownik nie jest zalogowany ) usuwane są gdy użytkownik zamyka przeglądarkę .

 Pliki cookies preferencji - są to pliki , które zapisywane są na urządzeniu końcowym użytkownika w celu zapamiętania ustawień dla odwiedzanej strony internetowej . Pliki te pozwalają na automatyczne zapisanie i zapamiętanie ustawień dla wybranej strony internetowej takich , jak : wybrany język , kolorystyka strony internetowej , dane formularzy , rodzaje czcionek itp. Dzięki tym plikom użytkownik nie musi ponownie personalizować ustwień strony dla własnych potrzeb przy każdej kolejnej wizycie . Pliki te mają ustawioną żywotność . Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski posiada żywotność tych plików ustawioną na 30 dni . Oznacza to , że jeśli użytkownik nie odwiedzi strony przez 30 dni są one automatycznie kasowane .

Pliki cookies do zbierania statystyk - nasze serwisy internetowe mogą gromadzić statystyki o użytkownikach i urządzeniach końcowych . W plikach cookies mogą być przechowywane informacji o urządzeniu użytkownika (system operacyjny , przeglądarka internetowa , adres IP itp) , które są wymieniane między serwerem a urządzeniem użytkownika . Są one przesyłane jedynie w celu zbierania statystyk odwiedzin strony . Nie zawierają danych osobowych użytkownika i innych tym podobnych . Mają one jedynie za zadanie zapisanie informacji o obecności użytkownika na stronie internetowej .

Pliki cookies ankiet - plikie te zawierają informacje o tym , że użytkownik oddał głos w ankiecie . Ich ważność jest ustawiana inywidualnie dla każdej ankiety . Przeważnie jest to ważność pliku  24 godziny . Pliki te przesyłane są z serwera i zapisywane na urządzeniu użytkownika jedynie w celu przechowywania informacji na temat tego , że użytkownik oddał już głos w wybranej ankiecie i może oddać kolejny po upłynięciu ustalonego czasu .

Pliki cookies Google Adsense - są to pliki , które są używane w celu pomiaru skuteczności internetowych kampanii marketingowych . Mogą być używane w celu zbierania statystyk i informacji o urządzeniu i odwiedzinach serwisu przez użytkownika . Stosowane są one najczęściej na podstronach , na których wyświetlane są reklamy Google Adsense . Więcej na ten temat : http://www.1d5920f4b44b27a802bd77c4f0536f5a-gdprlock/policies/technologies/ads/.

Pliki cookies Adobe Flash - Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski wykorzystuje animacje w technologii Flash . Oprogramowanie Flash może używać lokalnych obiektów współdzielonych lub plików cookie technologii Flash , aby umożliwić użytkownikowi korzystanie z takich funkcji jak : wyświetlanie reklam , wyświetlanie różnych animacji , wyświetlanie animowanych galerii itp . Pliki cookie technologii Flash są przechowywane na urządzeniu użytkownika w ten sam sposób , jak zwykłe pliki cookie , ale są zarządzane w inny sposób z poziomu przeglądarki .
Jak ustawić obsługę / wyłączyć pliki cookies technologii Flash ?  Na stronie internetowej firmy Adobe znajdują się pełne informacje na temat konfiguracji / wyłączenia plików cookies dla konkretnej domeny lub wszystkich stron internetowych . Informacje te można znaleźć na stronie http://www.adobe.com/products/flashplayer/security . Zmieniając ustawienia dla tych plików cookies należy pamiętać o tym , że do poprawnego działania niektórych funkcji naszych witryn internetowych jest wymagana obsługa Flash przez przeglądarkę . Część aplikacji może być oparta na technologii Flash i bez jej obsługi może przestać poprawnie działać .

 Czy używamy ciasteczek podmiotów trzecich ?

 Tak . Korzystając z naszych stron internetowych możesz otrzymywać ciasteczka od podmiotów takich jak : Google , Facebook , Twitter . Ciasteczka te mogą być używane i przesyłane na urządzenie użytkownika niezależnie od działań administratora naszych serwisów . Pliki te mogą być używane np. w celu wyświetlania statystyk . Przykładem może być wyświetlanie ilości osób , które lubią Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski na portalu Facebook i logownianie się do tego portalu z naszych stron przed oddaniem głosu na podstronę / stronę . Innym przykładem może być dopasowywanie reklam do zainteresowań użytkowników i zbieranie statystyk na temat aktywności użytkowników przez firmy zewnętrzne w celu poprawienia jakości kampanii reklamowych - przykład - program partnerski Google Adsense . Właściciel , wydawca i redaktor naczelny , którzy odpowiadają za działanie naszych serwisów nie mają wpływu na zawartość ciasteczek przesyłanych przez te podmioty . Są to niezależnie działające serwisy internetowe . Więcej informacji na temat plików cookies , które pochodzą od wyżej wymienionych podmiotów należy szukać na ich stronach internetowych .


Jak mogę zmienić ustawienia plików cookies ( ciasteczek ) ?

Na naszej stronie internetowej opublikowano linki do stron z artykułami , w których przedstawiono sposoby konfiguracji najpopularniejszych przeglądarek internetowych . Linki dostępne są poniżej . Dla innych przeglądarek internetowych należy szukać informacji na stronach internetowych ich producentów .


Ustawienia prywatności - artykuły .

Mozilla Firefox - ustawienia ciasteczek .

Opera - ustawienia ciasteczek .

Google Chrome - ustawienia ciasteczek .

Internet Explorer - ustawienia ciasteczek .


Copyright © 2013-2014 Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski


Aby ustawić w przeglądarce Mozilla Firefox obsługę plików cookies (ciasteczek) należy wykonać poniżej opisane kroki .

1. Z menu ustawień programu wybieramy "opcje" .

2. Po wybraniu opcji zobaczymy okno ustawień programu . Przechodzimy w nim do zakładki "prywatność" .

3. Zmieniamy w pierwszej liście rozwijanej ustawienia na "będzie używał ustawień użytkownika" .

4. Poniżej powinny nam pojawić się teraz ustawienia dla plików cookies . Ustawiamy je dla własnych potrzeb .

Powyższe informacje zostały przedstawione na rysunku poniżej .

1


Więcej na temat ustawień przeglądarki można zobaczyć na tej stronie producenta .

 

Aby ustawić w przeglądarce internetowej Microsoft Internet Explorer obsługę plików cookies (ciasteczek) należy wykonać poniżej opisane kroki .

1. Z menu ustawień programu wybieramy - opcje internetowe .

2. Wyświetli nam się okno ustwień internetowych . Wybieramy w nim zakładkę "prywatność".

3. Naciskamy teraz przycisk "zaawansowane" . Pojawi się następne okienko . Tutaj możemy zmienić ustawienia dla ciasteczek .

Okno ustawień dla plików cookies przedstawiono na obrazku poniżej .

1


Więcej informacji na temat ustawień ciasteczek w przeglądarce Internet Explorer można zobaczyć na tej stronie producenta .

 

Aby ustawić w przeglądarce internetowej Google Chrome obsługę plików cookies (ciasteczek) należy wykonać poniżej opisane kroki .

1. Z menu ustawień programu wybieramy - ustawienia .

2. Zobaczymy stronę ustawień . Na samym dole znajduje się link "pokaż ustawienia zaawansowane" . Klikamy na link .

3. Po rozwinięciu się ustwień zaawansowanych klikamy na "ustwienia treści" . Pojawi nam się okno ustwień .

4. Teraz możemy zmienić ustawienia dla ciasteczek .

Okno ustawień przedstawiono na obrazku poniżej .

1


Więcej na temat ustawień ciasteczek w przeglądarce Google Chrome można zobaczyć na tej stronie producenta .

 

sobota, 05 lipiec 2014 00:00

Opera - ustawienia cookies ( ciasteczek )

Aby ustawić w przeglądarce Opera obsługę plików cookies (ciasteczek) należy wykonać poniżej opisane kroki .

1. Z menu ustawień programu wybieramy - ustawienia / preferencje .

2. Po wybraniu powyższej opcji zobaczymy okno ustawień . Przechodzimy w nim do zakładki "zaawansowane" .

3. Po lewej stronie zobaczymy dostępne funkcje zaawansowane . Wybieramy "ciasteczka" .

4. Ustawiamy zapis / akceptację ciasteczek dla własnych potrzeb .

Okno ustawień przedstawiono na obrazku poniżej .

1


Więcej na temat ustawień ciasteczek w przeglądarce Opera można zobaczyć na tej stronie producenta .

 

sobota, 05 lipiec 2014 00:00

O plikach cookies (ciasteczkach)

Nasze strony internetowe używają plików cookies (ciasteczek) . Są one niezbędne dla prawidłowego działania niektórych serwisów . Pliki cookies są także niezbędne w celu umożliwienia zalogowania się użytkowników . Pozostając na którejkolwiek z naszych stron internetowych zgadzasz się na ich używanie , zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej .


Więcej informacji

1. Więcej o plikach cookies . 2. Polityka prywatności witryny .


Ustawienia prywatności - artykuły .

Mozilla Firefox - ustawienia ciasteczek .

Opera - ustawienia ciasteczek .

Google Chrome - ustawienia ciasteczek .

Internet Explorer - ustawienia ciasteczek .


Copyright © 2013-2014 Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski


Strona 2 z 3

Właściciel serwisu: Profi www / Piotr Pawłowski, Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski / EPA Auto Piotr Pawłowski.

 www.profiwww.pl

Nie ważne gdzie mieszkasz. Zbudujemy dla Ciebie każdy serwis internetowy i utrzymamy go na naszych własnych serwerach.

Godziny pracy

Poniedziałek 10:00 - 18:00
Wtorek 10:00 - 18:00
Środa 10:00 - 18:00
Czwartek 10:00 - 18:00
Piątek 10:00 - 18:00
Weekend Zamknięte

Polub nasz profil i obserwuj...

Image
Copyright © 2013-2024 Profi www / Piotr Pawłowski / EPA Auto Piotr Pawłowski .
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny , nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 i Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych . Materiały umieszczone na tej stronie internetowej objęte są ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych . Jej wydawca zastrzega w rozumieniu art. 25 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych , iż jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów , plików oraz fotografii opublikowanych na tej stronie ( w całości lub fragmentach ) bez jego wcześniejszej pisemnej zgody jest zabronione i niezależnie od celu , w jakim rozpowszechnienie miałoby nastąpić, oraz użytego środka przekazu stanowi naruszenie prawa . Zgadzamy się na użycie naszych grafik i treści zgodnie z prawem i z podaniem źródła . Wszelkie zastrzeżone loga i nazwy zostały użyte jedynie w celu informacyjnym . "Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Pawłowski" jest zarejestrowanym tytułem prasowym . Sąd Okręgowy w Łodzi . Rejestr prasowy poz. nr 1367. NIP: 731-187-29-12, REGON: 101328350. Projekt i wykonanie serwisu Piotr Pawłowski .Wszelkie prawa zastrzeżone.